Siste uken!


Heihei! Nå er det 7 dager til vi skal hjem! Jeg gleder men mye, men gruer meg også litt, for jeg kommer til å savne felleskapet og de gode stundene vi har hatt, jeg tror nok også jeg kommer til å savne selve Afrika. 

Her er gjengen på valentines day, der nydelige Gry lagde i stand en kjempekoselig kveld! 



Voldsomt styr med å få bilene på fergen! Det var heller ikke unormalt at noen av de spant ut i vannet etter et tappert forsøk.


 En av pasientene på welezo sykehjem, fantastiske mennesker!




Her ser vi da en overfylt bensinstasjon, pga vi begynner å gå tom for bensin her. Men mest sannsynlig skal det komme en båt med bensin om en uke eller noe, så håper at det er nok til flyet hjem da, ellers kommer ikke vi oss noen steder. Hmm..

Tron og meg spiller kalahar på praksisstedet. Et utrolig gøyt spill, som du ikke forstår noen ting av før du spiller det selv. Sånn som jeg har forstått det, er dette sett på samme måte som ludo er sett på i Norge. 


Aktivitetskjema for de siste dagene!


Her har Gry, Aina og meg inntatt stuen fordi det er helt umulig å sove oppe. Det blir utrolig tett og fuktig luft i rommet, så vi okkuperer heller stuen!

Imorgen har Gry bursdag, så det blir kjekt! :D

Jeg synes og det er godt gjort av lærerne å ha om konflikthåndtering den siste uken vi er her, da de fleste har litt kort lunte, folk er lei, og det kan bli en del irritasjonsmomenter.


Det jeg synes også var bra idag er at vi skrev en positiv ting om hverandre, og la de i en muffinsform(av alle ting, jeg kom inn og trodde vi hadde fått muffins og ble kjempeglad) der det stod navnet våres på. På slutten av dagen fikk alle ta sin ''muffins'' og fikk mange lapper med positivitet. Jeg tror vi trengte det, alle var på topp etterpå! Ble helt rørt jeg.

Men nå er jeg litt redd for at strømmen skal gå plutselig, så jeg gir meg å skrive.

Badai!

Jenny

1 kommentar:

  1. Det spillet kan jeg! Kjempegøy! Ser ut som du har kost deg masse! Misunner deg sånn!

    SvarSlett