Da var gitaren bestilt!

 Nå har meg, Tron, Aina og Sura, og alle lærerne vært i Stone Town og handlet! Vi har kjøpt gave til Tove Karin(lærer) siden hun fyller år imorgen, og spist og kost oss. Jeg har og kjøpt en ny bukse, utrolig kul, og deilig å gå med. Vi spiste og på en indisk restaurant, og jeg bestilte bananasplitt! Og den kostet sånn rett over 10 kroner. Sykt billig her! Så nå har vi spist deilig middag her, vi har utrolig gode kokker her. Når vi var i Stone Town gikk jeg også innom Turistkontoret, og de har bestilt gitar til meg imorgen. Begynner virkelig å krible i hendene etter å spille gitar nå! Og til våres overraskelse så er det en del som kan norsk her. Utrolig kult, alle ønsker oss velkommen her og sier hei. Og når vi sier hvor vi er fra er det noen som svarer på norsk. Jeg har også kjøpt noen armbånd, elsker armbåndene her nede. De har også utrolig fin bilder her, helt utrolig. Lurer på om jeg får de med i bagasjen.. 


Uansett har jeg det i alle fall veldig fint, nå skal vi snart bade, og muligens på joggetur med Aina og Tron, har ikke bestemt meg enda. 


Jeg må og tilføye at det har vært litt drama her! 
Når de hadde nasjonaldag her, begynte de å feire klokken 12 om natten med skudd. Så noen her ble ganske redde(jeg hørt ikke skuddene), og gikk og spurte nattevakten om hva det var. Da viste nattevakten med hendene at de skjøt, og vi trodde faktisk at det var krig. Så noen var på nippet til å sende melding og si takk for meg. Det var ganske skummelt der og da, så jeg sov på rommet med Tron. Vi tenkte jo ikke litt på at de hadde feiring. Men nå er det utrolig morsomt å tenke tilbake på, vi trodde det var krig liksom. Litt panikk der, ja. 



Det var også at en kveld meg og Tron bestemte oss for å gå en tur rundt huset(vi får ikke gå utenfor portene om kvelden), og alt var mørkt siden strømmen går ofte om kvelden, så vi tok med lommelykt. Når vi var kommet til kjøkkenet, så Tron noe i vinduet innenfor, Så vi gikk bort til vinduet, og der stod Helene og skulle sette fra seg et glass. Og når Tron kom bort til vinduet for å se inn, ble Helene så skremt at hun skrek, og datt på gulvet! Stakkars jente. Vi skulle jo bare se hva som var der.. Som sagt så var hele huset mørklagt, så det var sikkert ganske skummelt å gå inn på kjøkkenet fra før av. 




Meg og Tron på Coconut Beach, fem minutter unna. :) 



Innkjøping av frukt. :) 





Porten inn til huset, og Linn. Føler meg ganske trygg bak denne, altså. :)




Coconut Beach!




Avkjøling i bassenget. Flott gjeng! 





       Følg meg på Twitter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar