Ferdigpakket!

Da var jeg ferdigpakket, og reiser i morgen klokken 17.00! Et ekstra kolli med leker og smykker til barnehjemmet og sykehjemmet blir med på reisen i morgen, takker til lillebror og mormor som ga vekk litt av sitt. :) 


Nå gleder jeg meg noe helt enormt, men har og sommerfugler i magen. Jeg tror det blir tøft å si ha det til Mathias, fetter og sjelevenn, når jeg ikke får sett han på 2 måneder. Jeg kommer selvfølgelig til å savne alle vennene mine her hjemme, og familie. Jeg er også litt nervøs for hva jeg har i vente når jeg kommer der, hvordan det er der nede. Men det hjelper mye at jeg reiser med en av mine beste venner, Tron! Utrolig glad i deg. http://trongoestozanzibar.blogspot.com/ er bloggen hans, han skriver for helsedirektoratet.  


Jeg har også fått med meg speilreflekskameraet, så nå blir det mye bilder fra reisen! 




Jenny.

       Følg meg på Twitter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar