Utrolig dag


Jeg skrev egentlig dette innlegget i går, men fikk ikke til å legge det ut(nettet streiket plutselig), så legger det ut idag. 

Hello! Det har virkelig vært en fantastisk dag på praksis idag på barnehjemmet! Men den begynte med at vi måtte koste på barnehjemmet da, det er ikke så gøy..



På bildet over ser du meg og en liten gutt fra barnehjemmet. 


Jeg plukket gutten opp da han satt og gråt på gulvet i gangen. Når jeg trøstet han, klamret han seg til meg, og nektet å slippe taket. Jeg holdt rundt han i flere minutter, noe som for meg var veldig spesielt. Jeg ser veldig glad ut på bildet, men jeg skal ærlig innrømme at det smilet måtte tvinges frem. Jeg er ikke vant til å trøste personer på denne måten, og det ble veldig følelsesmessig. Jeg var veldig glad for at jeg kunne gi denne gutten den tryggheten han trengte akkurat der og da, men jeg ble også veldig satt ut, fordi jeg merket at gutten trengte mye kjærlighet, siden han klamret seg til meg slik.

Uansett, har det vært en fantastisk dag idag på jobben. Ballonger var veldig populært blant barna, og meg og Tron strevde oss i hjel med å blåse opp ballonger til alle som ville ha, og lage ballongdyr til dem. Vi har også løpt overalt med barna, vi lekte tikken, løpte etter barna for å kile de(de syntes det var hysterisk, og de løper utrolig fort!) Tron viste også frem solbrillene sine til noen barn, da de plutselig løp vekk med de, og meg og Tron, med smålig panikk i øynene, etter dem. Brillene kom trygt på plass etterpå. :) Vi har i alle fall fått de i aktivitet! Og vi har fått oss rene treningsøkten. Gjett om vi var slitne når vi var ferdig for dagen?

Jeg synes i alle fall det er fantastisk når ungene ler og smiler bare man spiller litt fotball med de, eller gir de en ballong og for eksempel prøver å holde den oppe i luften lengst mulig.

I morgen er det ikke praksis, men skole, noe jeg synes er litt dumt, for det var utrolig kjekt!
Heldigvis er skolen rett ned trappen, da. :)
Ellers i dag har vi bare slappet av, badet på stranden og kost oss.

Jenny.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar