Vi er i paradis

Akkurat nå sitter jeg med Tron på rommet på Retreaten, vi har tatt massage og slappet av i hengekøyen i hele går(og i dag) med resten av gjengen. Det er en herlig sandstrand her, og helt nydelig hotell. Vi har hele hotellet for oss selv her.

Slapper av i hengekøyen. :) 


Savner dere, glad i dere. :)

Nå har vi nettopp spist lunsj, jeg bestilte hamburger, nam! Så klokken fire sitter vi på bussen hjem til huset. Jeg tror egentlig alle her trengte denne helgen til bare å slappe helt av. Har vært kjempedeilig!

Vil også fortelle om en litt ubehagelig hendelse hin dagen. Meg, Tron, Aina og Sura gikk rundt i Stone Town, da det kom en mann bort til meg med en nydelig unge. Jeg var sikker på at han hadde med ungen for å få medlidenhet sånn at vi skulle kjøpe noe av han. Men så begynte han å spørre meg diskret om jeg ville kjøpe ungen. Jeg ble helt satt ut. 500 dollar skulle han ha. Jeg sa flere ganger nei, og var ganske sjokkert, og sa det til Tron og Aina som satt rett ved siden av meg. Vi spurte flere ganger om han var seriøs, det var en nydelig unge, jeg kan ikke skjønne at han kunne tenke på det engang. Til slutt når han så reaksjonen våres, vi var ganske satt ut alle sammen, sa han det var tull. Men han gikk så langt, at vi ikke vet hva vi skal tro. Han sa og, etter han sa det var tull, at hvis vi virkelig ville.. Så kunne vi få kjøpe den. 

Jenny

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar