Tove Karin 60 år!

Hallo! I dag har vi vært ute og spist fordi Tove Karin, lærer, fyller år i dag! Kjempekoselig. Gave fra elevene og lærlingene fikk hun også. :)

Ellers har vi vært på første jobbdag i dag, helt utrolig.
 I dag har jeg vært på barnehjemmet med Tron og jobbet, herregud, det var så fantastisk å være med barna og se de smile. Utrolig skjønne og greie. Jeg gleder meg til jobb imorgen!


Jeg har forresten! Kjøpt meg en Bob Marley inspirert hatt idag, og! Et nytt armbånd som det 

står Asante på. Det betyr Takk på Swahilisk.



Tøff? :D 

Det med perler på står det Asante. :) Og det med skjell på fikk jeg av Aina. Tusen takk kjære deg. :)




Jeg fikk ikke tatt noen bilder fra 60-årsdagen idag, jeg orker ikke ta med meg kameraet overalt. Men jeg regner med jeg får låne noen bilder av noen som tok bilder, så dere får se hvor koselig det var. :) 


Jeg gikk og for å se på gitaren idag. Men den kostet rundt 800 kroner, og det er en lik gitar som jeg kan få hjemme for 300-400 kroner. Så jeg synes ikke det var verdt det. Hadde det vært en gitar med litt afrikansk preg på, hadde det vært noe annet! 


Vi snakkes, håper alle har det fint der hjemme. :)





       Følg meg på Twitter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar