Ha det barnehjem

Siste dag på barnehjemmetI går var det siste dagen på barnehjemmet for meg og Tron. Det var utrolig rørende, jeg kjente tårene presse på når ungene stod å vinket etter oss, spesielt en liten gutt vi har fått veldig god kontakt med, kommer jeg til å savne. En av barne og ungdomsarbeider lærlingene kan Swahilisk, så han forklarte at Tron og jeg skulle gå. Da kom de med hjerteskjærende klemmer og spurte om hvorfor vi måtte gå, og at vi måtte komme snart tilbake, og de fleste fulgte oss til bussen. Jeg skal innrømme at jeg ble fort knyttet til barna, vil ha de med meg hjem. Vi hadde en del aktiviteter denne dagen, vi danset, hoppet tau og var i mye aktivitet. Til lunsjen kjøpte vi inn bananer til dem, og ga dem hver sin banan. Det ble tatt i mot med glede og takknemlighet. Jeg ga også siste skvetten av vannet mitt til noen av ungene på slutten, siden de pekte mye på en juiceflaske som stod på en hylle litt før. Jeg hadde virkelig ikke hjerte til å ikke gi de vannet, jeg tenker de trengte det mer enn det jeg gjorde. Jeg kommer virkelig! til å savne den herlige barnelatteren og de herlige smilene som møter oss når vi kommer på jobb.

Uansett har jeg virkelig hatt en utrolig fin tid på praksis på barnehjemmet, blant annet fordi jeg har hatt en fantastisk venn som heter Tron med. Vi har sunget når vi kostet gulv, jaget ungene på en lekefull måte, og snurrer rundt med de til vi blir svimle.

Vil også si tusen takk til lærlingene, Salumu og Gry som har vært fantastiske til å inkludere oss i lekene og veiledet oss i praksis. 





Barn utenfor sykehjemmet, Welezo. 


Tron og meg etter jobb. Slitne..

Jenny

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar